مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 00:352023-02-07اقتصادي

فجر44| افتتاح 40 کارگاه مهارت فنی و حرفه ای مازندران با 200 میلیارد تومان اعتبار


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت: در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 40 کارگاه آموزشی فنی و حرفه ای دولتی و خصوصی با بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار در مازندران به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سید حسین درویشی سه شنبه شب در آیین افتتاح کارگاه آموزشی و بهره برداری از پرینتر سه بعدی اداره فنی و حرفه ای این شهرستان، اظهار کرد: آمل از شهرهای شاخص مازندران در زمینه آموزش های فنی و حرفه ای است و ایجاد کارگاه آموزشی پرینتر سه بعدی اقدام نوین براساس ایجاد مشاغل جدید و فناوری های نوین به شمار می رود.

وی افزود: آمل پس از مرکز مازندران به عنوان دومین کارگاه پرینتر سه بعدی از این امکانات پیشرفته برخوردار شد و فعالیت پرینتر سه بعدی در همه حوزه های خدمات تولیدی، کشاورزی، معدن، گردشگری، صنعت، هنر و دیگر رشته ها با تقاضای بالا کارآیی دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با بیان اینکه دستگاه جدید پرینتر سه بعدی با حداقل هزینه تهیه شده است تا یکی از بزرگترین رویداد را در زمینه فنی و حرفه ای مازندران رقم بزنیم، تصریح کرد: این فناوری در حوزه کسب و کار و اشتغال می ‎تواند ارتباط معنادار بین صنعت، جوانان جویای کار، دانشجویان در حال تحصیل با رشته های مرتبط و فارغ ‎التحصیلان دانش آموخته برای کسب مهارت ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر44| افتتاح 40 کارگاه مهارت فنی و حرفه ای مازندران با 200 میلیارد تومان اعتبار

فجر44| افتتاح 40 کارگاه مهارت فنی و حرفه ای مازندران با 200 میلیارد تومان اعتبار